Red Friday Night – niekonwencjonalna akcja marki Case IH!

Marka Case ICH kolejny raz wychodzi naprzeciw oczekiwaniom swoich klientów, przygotowując niekonwencjonalną akcję digitalową, nawiązującą do popularnego święta Black Friday. Pod tajemniczym hasłem Red Friday Night, kryje się dzień pełen okazji przygotowanych przez autoryzowanych dilerów marki.

Wyjątkowe oferty ciągników, kombajnów, ładowarek teleskopowych i pras Case IH będą dostępne dla klientów jedynie w piątek 27 listopada. Maszyny będą oferowan w atrakcyjnych formach finansowania, z których słynie marka. Skrojone specjalnie na tę okazję propozycje, pojawią się na dedykowanej stronie internetowej, pod adresem www.redfridaynight.pl.

Red Friday Night to akcja, której ubiegłoroczna, pierwsza edycja trafiła w gusta klientów, czym na stałe wpisała się w nasze cykliczne działania. Jako marka zawsze chcemy wychodzić o krok naprzód. Sukces zeszłorocznej edycji udowodnił, że nasi klienci oczekują więcej, nie tylko w zakresie najnowocześniejszych technologii, ale także podejścia do obsługi klienta. Nasza kampania jest również odpowiedzią na aktualną sytuacją pandemiczną. Ma na celu skuteczną komunikację z klientami w wolnym od aktualnych zagrożeń, wirtualnym świecie, gdzie każdy może komfortowo, bez zbędnych podróży zapoznać się z naszą ofertą. Tegoroczne święto Red Friday Night będzie wyjątkowe i dostarczy nam jeszcze większych emocji niż poprzednio. Jestem przekonany, że prawdziwych łowców okazji nie trzeba przekonywać – podkreśla Tomasz Dembiński, kierownik marketingu Case IH Poland.

Akcja jest limitowana, a czas na wykorzystanie okazji – krótki. Przykład zeszłorocznej edycji wydarzenia udowadnia, że warto czekać, a to, co przygotował zespół marki Case IH, pozytywnie zaskoczy wszystkich biorących w nim udział.

No comments yet.

Join the Conversation