W Mediolanie odbędzie się światowa wystawa EXPO, która trwać będzie od 1 maja do 31 października 2015. Swój udział zgłosiło aż 150 państw z całego świata. Motywem przewodnim będzie „Żywienie planety, energia dla życia”. Głównym postulatem ma być prawo do zdrowego, bezpiecznego pożywienia i jego wystarczająca ilość dla wszystkich mieszkańców Ziemi. Na tę okazję firma New Holland Agriculture inauguruje swój nowy projekt komunikacyjny „Nasiona życia” (The seeds of life).
Wiodące tematy EXPO 2015:
- poprawa jakości i bezpieczeństwa żywności
- zapewnienia jakościowej i zdrowej żywności dla wszystkich ludzi, aby wyeliminować głód, pragnienie, śmiertelności wśród niemowląt i niedożywienie
- zapobieganie chorobom społecznym związanych z odżywianiem
- innowacje w dziedzinie badań, technologii i całym przemyśle spożywczym
- nacisk na właściwą edukację w temacie odżywiania oraz promowanie nowych stylów życia
- poszerzenie wiedzy o „tradycjach w odżywianiu” jako elementach kulturowych i etnicznych
- zachowanie różnorodności biologicznej, ochrona środowiska jako ekosystemu rolnictwa, ochrona jakości i bezpieczeństwa żywności
- identyfikacja najlepszych narzędzi do monitorowania i innowacji
- zapewnienie nowych źródeł żywności w tych rejonach świata, gdzie rolnictwo nie jest rozwinięte lub zagrożone przez pustynnienie gruntów i lasów, susze i głód, zubożenie rybołówstwa.
Kampania reklamowa firmy New Holland skierowana jest do szerokiego grona zwiedzających wystawę Expo Milano 2015. Kilka krótkometrażowych filmów ukazuje nowoczesnych bohaterów z różnych stron świata, którzy zmagają się z trudnym zadaniem zaspokojenia rosnącego popytu na żywność na całym świecie, przy równoczesnym nacisku na ochronę środowiska.
Na stronie internetowej www.expo2015.newholland.com odwiedzający znajdą zwiastun serialu internetowego zatytułowanego „Nasiona życia”, nakręconego w najpiękniejszych sceneriach świata, podczas podróży prowadzącej od bezkresnych pól Brazylii do najekskluzywniejszych winnic w Europie.